باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

*اگه بهتون بگن که به شمااجازه داده شد برای یکبار برگردید به گذشته با این شرط که به ازای هر یکسال به گذشته یکسال از عمرتون کم بشه حاضرید چند سال برگردید به عقب....

۱-یکسال

۲-دو سال

۳-سه سال

۴-چهار سال

۵- به دوران خردسالی

۶-به دوران شیر خوارگی

۷-دوست ندارم برگردم

 

*اگه به گذشته برگردید چیکار میکنید؟

۱-کارهای اشتباهمو جبران میکنم و تا میتونم سعی میکنم کار نیک بکنم

۲-عزیزانم رو که در حادثه یا تصادف یا ..فوت شدند رو از مرگشون با خبر میکنم و اگه بشه جلوی حادثه رو بگیرم

۳- با چیزهایی که بلدم سعی میکنم پول بیشتری بدست بیارم

۴-حالا قدر زندگی رو میدونم و از لحظه لحظه ش استفاده میکنم و تا میتونم میخوام خوش باشم

۵- کاری به کار خوب و بد کارا ندارم میخوام فقط  از زندگیم لذت ببرم

۶- سعی میکنم تا جوونم هر کاری بخوام انجام بدم و بعدش تو پزمان پیری توبه میکنم

۷- به گذشته بر نمیگردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد