باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نه پَ (ته خنده)



توضیح خواصی نداره فقط بخندیــــــــــــــــــــــــــــــــــم . ها هـا هــا

میخوام مسواک بزنم... 
مامانم می پرسه میخوای مسواک بزنی؟؟ 
میگم بله مامان جون.. 
میگه خمیر دندونم روش میزنی؟؟ 
میگم بله مامان جان.. 
میگه خاک تو سرت این همه موقعیت پ ن پ درست کردم واست استفاده نکردی 
منم گفتم پ ن پ خز شده مامان جون 


رفتم ساندویچی، میگم آقا یه هات داگ با سس مخصوص بدین. میگه میل می کنید؟ میگم: بله، دستتون درد نکنه 
(گشت مبارزه با فتنه پـَ نه پـَ ، واحد سیار غذاخوری ها و رستوران ها) 




رفتـــم بــه کنـــار دلــبرم با شــادی .. 
گفتـا کـه چـه خوب یاد من افتــادی .. 
گفتـم صـنما تــو عشق را استـادی ! 
گفتا پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو یاد من میدادی ! 
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ و درد زهـــر مــاری 


بگذار قلم را به غزل بسپارم 
شاید گره ای باز شود از کــــارم 
پرسید: مگر تو هم غزل می گویی؟ 
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ !! فقط رباعـــی دارم 
گفتا: تو آیا زهر مار میل داری ؟؟! 


پنج نفری رفتیم پیتزا سفارش دادیم یارو میگه تو سالن میخورید؟ پ نه پ میریم تو دستشویی که آب خوردنم دم دستمون باشه !!! 
پ نه پ و چاه دستشویی 
همون باید تو دستشویی غذا بخوری 




تو تاکسی به راننده میگم آقا نگه دار. 
میگه پیاده میشی؟ 
میگم بله، پیاده میشم. 

[ ستاد مبارزه با فتنۀ پـَـَـ نــه پـَـَــــ - ].......... 





چند روز نخوابیدم میگه میری بخوابی . گفتم اره داداش خدافظ{{ستاد ضد پـَـــ نــه پـَـــ 


بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟میگم...اگه شما صلاح بدونین 



بچه به دنیا اومده، دکتره با به باباءِ نشونش می ده… باباءِ میگه بچمه؟! میگه:امممم چطوره از خودش بپرسیم؟؟ 


رفتم خونه سالمندان عیادت پدربزرگم,مسئول اونجا میپرسه:شمام اومدین عیادت؟میگم نه خونه سالمندان طلبیده اومدیم زیارت!! 


واسه ‏دوس ‏دخترم ‏گل خریدم بردم ‏دادم بهش ‏میگه ‏گله ؟ میگم تا نظر کمک داور چی باشه!! 

به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟میگم اگه سختت میشه تو بگیرش من نردبون و میچرخونم! 

به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده ...... گفت : می خوای بری جایی؟ ... گفتم : بله پدر عزیزم! ....

( ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ - واحد فرزند صالح)

نظرات 6 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 20:24 http://www.site01.10r.ir

65065614474آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.10r.ir

پرستو پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 23:58 http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

خیلیــــــــــــــــــــــــ جالب بود

پرستو جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 00:16 http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

قالبــــــــــــ عوض شد گفتم بدونیــــــــــــــــــــ

پرستو جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 02:02 http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بیا

رحیم جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 08:16 http://www.rahim1979.blogfa.com

............❀❀❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
.....❀❀❀❀
....❀❀❀
..❀❀
.❀
❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ .✿آپم زود بیا ✿ ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘
.❀
..❀❀
....❀❀❀
.....❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
............❀❀❀❀❀❀❀
............❀❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
.....❀❀❀❀
....❀❀❀
..❀❀
.❀
❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘. ✿آپم زود بیا✿ ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘
.❀
..❀❀
....❀❀❀
.....❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
............❀❀❀❀❀❀❀
............❀❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
.....❀❀❀❀
....❀❀❀
..❀❀
.❀
❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘. ✿آپم زود بیا✿ ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘
.❀
..❀❀
....❀❀❀
.....❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
............❀❀❀❀❀❀❀❀



سلام گلم عالی بود [گل][گل]

پرستو جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 12:27 http://www.mehrabeeshgh.blogsky.com

vaaaaa akhe mozoi nadaram ke rajebe shoma be upaaam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد