باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

وب سایت هایی که از دیدن آن ها متعجب خواهید شد


زومیت: می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت، امروزه نوشتن نامه با قلم، صف ایستادن در بانک و انجام امور این چنینی خنده دار به نظر می رسد. ما در این مقاله قصد نداریم وب سایت های ارزشمند و کاربردی را معرفی کنیم، البته وب سایت هایی که در ادامه معرفی می شوند، دارای طراحی غیر حرفه ای نیستند و مطمئنا با مشاهده آن ها متعجب خواهید شد.

برای ورود به هر وب سایت برروی عنوان آبی رنگ کلیک کنید.

Llama Font: با شتر بنویسید!

این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! به عنوان مثال: I'm not in love with you  

Llama Font: با شتر بنویسید!

این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! به عنوان مثال: I'm not in love with you

برای دو دقیقه کاری نکنید: به صدای موج های دریا گوش کنید و استراحت نمایید

وارد وب سایت donothingfor2minutes شوید و به مدت دو دقیقه دست به ماوس و کی برد خود نزنید. اگر دست به ماوس و کی برد بزنید دو دقیقه از نو شروع می شود. پس برای 120 ثانیه استراحت کنید و از صدای موج های دریا لذت ببرید.

این وب سایت توسط Alex Tew طراحی شده است که پیش تر با وب سایت تک صفحه ای یک میلیون دلاری معروف شده بود.

Tetris یک بعدی

اگر علاقمند بازی محبوب Tetris هستید، می توانید بازی یک بعدی آن را نیز امتحان کنید. در این بازی نمی توانید بلوک ها را جابه جا کنید. تنها کاری که می توانید انجام دهید، تند و کند کردن سرعت سقوط بلوک هاست.

برای رکورد زدن در این بازی تنها کافی است وب سایت را باز کرده و آن را باز رها کنید و به کارهای خود برسید.

URL سایه دار: مردم را از کلیک کردن برروی لینک های خود ناامید کنید

ابزارهای کوچک کردن لینک های بزرگ مانند TinyURL.com کار را راحت می کنند و امروزه بسیاری از وب سایت ها از آن ها استفاده می کنند. اما Shady URL دقیقا برعکس عمل می کند و آدرس اینترنتی را به آدرس بسیار بزرگ تر تبدیل می کند و به سختی کسی می تواند آن را تایپ کند. شاید بعضی اوقات نیاز داشته باشید که کسی نتواند به راحتی آدرس صفحه مورد نظر شما را تایپ کند.

شبیه ساز تاس

اگر به بازی های تخته علاقمندید، می توانید از تاس های مجازی این وب سایت استفاده کنید. هر بار که بر روی Roll کلیک می کنید، 6 تاس به صورت تصادفی اعدادی  را نمایش می دهند.

مسابقه عجیب ترین ریش

اگر شما هم ریش عجیب و غریب دارید، می توانید تصویر خود را در این وب سایت آپلود کنید و اجازه دهید تا کاربران به ریش شما امتیاز دهند! همچنین می توانید به ریش دیگران امتیاز دهید و یا به ریش های عجیب و غریب و بعضا تمسخرآمیز دیگران بخندید.

تصاویر ویرایش شده فوتوشاپی

در این وب سایت تصاویر ویرایش شده فوتوشاپی خنده داری از ترکیب آبشار، ساندویج و انسان را مشاهده خواهید.

لودینگ های زیبا: مجموعه بی نظیری از لودینگ های فلش

تقریبا تمام فایل های فلش از بنرهای تبلیغاتی تا بازی های فلش داری Loading هستند یعنی زمانی که فایل فلش در حال دانلود شدن است، یک انیمشن کم حجم روند دریافت فایل را نمایش می دهد. وب سایت Pretty Loaded شامل مجموعه کم نظیری از لودینگ های فلش است. اگر طراح فلش هستید، می توانید از ایده های مختلف استفاده در این وب سایت استفاده کنید و یا لودینگ خود را در آن آپلود کنید. اگر کاربر عادی هستید، نیز می توانید با صرف چند دقیقه انیمیشن های جالبی را تماشا کنید.

اینترنت را وارونه مرور کنید

این وب سایت، سایت های را به صورت در حال چرخش نمایش می دهد، حتی زمانی که وب سایت مورد نظر شما در حال چرخش است، می توانید در جعبه های متن، تایپ کنید. در کادر جستجو عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و سپس بر روی یکی از لینک ها کلیک کنید .هر سایتی که باز می شود، به صورت ساعتگرد شروع به چرخش می کند.

پارسینه

نظرات 1 + ارسال نظر
vpn پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 11:29 http://www.asan-vpn.blogfa.com

vpn (فیلترشکن) ارزون و سریع
به ما سر بزنید
منتظریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد