باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

تصویر


در این تصویر به جز خط های عمودی سفید و مشکی، چه تصویری را مشاهده می کنید؟

برای دیدن تصویر اصلی چند قدم از مانیتور فاصله بگیرید.

 

برو عقب برو برو برو برو برو برو برو برو برو برو برو...

هرچی بیشتربهتر

دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر

سلامــــــــــ یعنی چی واسه پست ثابت ادرس چی میشه ؟؟
یعنی میخوای پست ثابت بزاری؟؟

مبینا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 21:02 http://barobachnemoone.blogfa.com

سلوممممممم میسی که سر زدی

افسون دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 22:28 http://asemunemahtabi1.blogsky.com

سلام آقا مسعود ..اااووووااااااااا من شیطونی میکنم من؟؟؟ آفرین که باهاش برخورد کردی ااااااا چراااااااااآخه کی تو خشونت اینو میزنه اینجوری که نمیشه دعوا اوه اوه دستو میدی تو هم این شکلک و میخوای
آفرین پرستو ترسیده هااااا مگه من مهربووون نیستم

ولی جدی اینا فقط شوخی بود شما سخت نگیر

ممنونم که اومدی .این پرستو از صبح تا الان نیومده وبلاگم برم دعوا کنم با همون شکلکا....دیدی چقدر من حرف گوش کنم
شوخی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد