باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

باران مطالب

...اینجا هر چیزی میتونه باشه...

یه نامه خیلی باحال یه پسر به دوست دخترش!!

باید بگویم علاقه و محبت شدیدی که به تو ابراز میکنم

 

                                       دروغ و بی احساس بوده و در حقیقت نفرت من نسبت به تو

روز به روز بیشتر می شود و هر چه بیشتر تو را می شناسم

 

                                         به دورویی تو بیشتر پی می برم

این احساس در قلب من گنجانده شده که بلاخره باید

 

                                            از هم جدا شویم و به هیچ عنوان حاضر نیستم که

شریک زندگی تو باشم اگرچه دوستی ما چو گلهای بهاری کوتاه بود ولی

 

                           در همین مدت کوتاه توانستم به طبیعت فرومایه و هوس های زشت تو پی ببرم و

بسیاری از اخلاق تو برایم روشن شد و مطمئن هستم که

 

                                     این خشونت طبع و تند رویی تو بلاخره تو را بدبخت خواهد کرد و

اگر ازدواج ما سر بگیرد تمام عمر

 

                             را به پشیمانی خواهم گریست و اگر اضافه آشنایی ما جدایی بود ولی جدا از هم

خوشبخت خواهیم شد و حالا لازم است بگویم که

 

                                        این موضوع را فراموش نکن و مطمئن باش

این نامه را سرسری نمی نویسم و چقدر ناراحت کننده است اگر

 

                                        باز هم در صدد دوستی با من باشی از تو می خواهم

جواب نامه را ندهی چون نامه تو سراسر

 

                                                    دروغ و تظاهر است و بی

  محبت است و من تصمیم گرفتم برای همیشه

 

                                  تو و یادگاری های عشقت را فراموش کنم و به هیچ وجه نمی توانم

خود را آرام کنم که دوستت داشته باشم وشریک زندگی تو باشم

 

حالا اگر می خواهی عشق واقعی این نامه را درک کنی     نامه را یک خط در میان بخوان

نظرات 1 + ارسال نظر
افسون سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 22:08 http://asemunemahtabi1.blogsky.com

بی ادب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد